New Step by Step Map For کارشناسی سیار خودرو

Wiki Article

مثل هر قطعه لاستیکی دیگری ممکن است دچار خستگی شده در برابر تنش‌های وارده، توان تحمل را از دست بدهند و دچار پارگی شوند.کارشناس خودرو کارشناسی سیار تهرانپارس

اگرچه شدت گسل های الکتریکی بسیار متفاوت است ، اما بسیاری از آنها توسط یک مکانیک سیار قابل تشخیص و رفع هستند.

خدماتی که در کارشناسی سیار خودرو صورت می پذیرد به طور کلی شمامل موارد زیر می شود :

تیم کارشناسی کارنامه از افراد خبره و باتجربه تشکیل شده است. کارشناسان کارنامه براساس تخصصی که در برندهای خودرویی دارند، به سرویس‌های کارشناسی اعزام می‌شوند.

کارنامه ارائه‌دهنده خدمات تخصصی خودرو مانند کارشناسی، خرید و فروش، سرویس دوره‌ای و خرید اقساطی است.

البته لازم به ذکر است زمانی که فروشنده با خریدار صادق نباشد باید این مبلغ را خودش پرداخت کند. نرخ کارشناسی رنگ خودرو بر اساس عواملی که در ادامه بررسی می‌شوند مشخص می‌شود.

باید بگوییم که کارشناس سیار فقط می تواند خودروی شما را بررسی و کارشناسی کند که با مکانیک سیار متفاوت است. اگر برنامه شما خیلی شلوغ است که نمی توانید ماشین خود را برای کارشناسی به یک مرکز کارشناسی ببرید ، کارشناس سیار می تواند راه حل مناسبی برای کارشناسی ماشین با هیچ زحمتی باشد فقط پرداخت دستمزد و رفت و آمد کارشناس برای جابه جایی هزینه می کنید .

برای اطلاع و مشاوره کامل در مورد ​​هزینه های کارشناسی و مکانیکی خودرو می توانید به سایت تامین خودرو مراجعه کنید تا شما را راهنمایی کنند.

شما می‌توانید از کارشناسی رنگ خودرو سیار استاده استفاده کنید تا کارشناس مربوطه در مدت زمان کمی مانند ۳۰ الی ۴۵ دقیقه در محل حاضر شود و نسبت به کارشناسی رنگ اقدام کند. کارشناس تشخیص رنگ با تجربه‌ای که دارد این کار را انجام می‌دهد و در آخر کار برگه تایید و ضمانت را به خریدار اتومبیل ارائه می‌دهد. نکته حائز اهمیت در این کار انتخاب کارشناس تشخیص رنگ خودرو دوره دیده و حرفه‌ای و کاربلد است در غیر این صورت ایرادات و مشکلات اتومبیل تشخیص داده نمی‌شود و یا به درستی کارشناسی نمی‌شود.

اگر کلاچ ایرادی داشته باشد توسط مکانیک های سیار ما به راحتی تعمیر می شود. با این حال ، همه نوع کلاچی را ترمیم نمی کنند زیرا بدون رمپ ، آنها باید در حالی که کلاچ را عوض می کنند ، زیر ماشین بخزند و به پشت بخوابند.

یکی دیگر از ابزار های مهم در کارشناسی سیار خودرو ضخامت سنج رنگ خودرو میباشد.

نمی شوند. زیرا بعضی از صافکارها بدون کمترین ایرادی عملیات نقاشی و صافکاری ماشین را انجام می دهند که هر کسی از پس تشخیص

کارنامه ارائه‌دهنده خدمات تخصصی خودرو مانند کارشناسی، خرید و فروش، سرویس دوره‌ای کارشناس سیار ماشین و خرید اقساطی است.

✅هنگام کارشناسی خودرو، کارشناسان مجموعه، دسته موتورها، جلوبندی، اکسل، پلوس ها، تست و بررسی میشود و هزینه تقریبی به خریدار خودرو اعلام میشود تا هنگام معامله در قیمت نهایی لحاظ شود،

Report this wiki page